duminică, 26 februarie 2012

Semnal M

Ascult toate genurile de muzica, sau aproape toate. 
Pentru ca muzica este o stare, pentru ca muzica te poate scoate din cea mai adanca prapastie, luandu-te in brate si purtandu-te pe aripile ei, pana ajungi la suprafata.
Pentru mine muzica si umorul ma fac sa trec, sa depasesc, momentele cand nu mai am puterea sa merg mai departe. Imi reincarc mereu bateriile cu o melodie sau cu o gluma buna...
Muzica este, pentru mine, un mod de a ma relaxa, reincarca, de a regasi puterea de a o lua de la capat.
Insa mie imi place muzica, si nu formatiile, interpretii. Am prea putine formatii si interpreti despre care pot sa spun : "Da, imi place X !". 
Spun imi place "Hotel California - Eagles " si imi este poate cea mai draga inimii mele. Dar nu pot spune : imi place Eagles.
Pot spune insa : imi place : ABBA, BZN, Boney M,  U40, Semnal M, Savoy. Poate am omis ceva ... 
Aseara, la The Stage, am vazut si ascultat live SEMNAL M.
A fost un concert de zile mari, spiritul lui Merca a ramas, iar Stefan Boldijar, s-a inconjurat de tineri care pastreaza si respectul pentru muzica, dar au si capacitatea si talentul de a pastra ceea ce s-a facut din 1977 incoace trupa.
Chitaristul solo si-a aratat maiestria si acuratetea in interpretare iar Ştefan Boldijar a ramas acelasi basist redutabil, cu aceeasi voce inconfundabila. 
Iar o trupa cu traditie, stie sa faca spectacol, stie sa tina publicul in priza, stie sa te faca sa simti si sa traiesti fiecare clipa a spectacolului...
Pacat ca bacauanii nu s-au inghesuit sa vina la Stage sa ii vada. 
Nu stiu ce au pierdut. 
Cateva imagini si clipuri din spectacol
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...