vineri, 21 mai 2010

Deşteaptă-te române...

Romania este din ce in ce mai revoltată.
Bugetarul de rând, pensionarul sunt puşi la zid de actuala bocăneală... scuze guvernare am vrut să zic.
Din păcate, însă, mi se pare prea târziu să ne revoltăm.
Suntem puşi practic în faţa unui fapt împlinit. Romania nu mai are bani să işi plătească slujbaşii, bugetarii şi într-un fel sau altul cea mai mare parte a electoratului.
Pentru ca sm senzaţia că prezenţa la vot a fost mult mai mare din rândul bugetarilor şi pensionarilor. Pe bugetar şi pe pensionar ii interesează mult mai mult cine are puterea pentru că depinde de el. Apoi, în rândul bugetarilor totuşi sunt mult mai multi angajaţi cu studii medii sau superioare decât în sectorul privat.
Atunci trebuiau să fie mai atenţi, însă, pe ei, pe bugetari, atunci nu i-a interesat cine ne reprezintă, dacă mergem să votăm, cu cine votăm, etc..
Nu, atunci stateam în casă toţi, beam bere, ne uitam la TV, etc.
Acum suntem nemulumiţi, revoltaţi, frustraţi.
Pe lista de discutii a unei burse de transport, în preajma alegerilor prezidentiale, cineva a deschis subiectul "noi cu cine votam".
Am intrat în discutie şi eu, şi, timp de 4 zile am venit cu argumente contra, că nici unul din cei 3 candidaţi principali nu merită, scoţându-le în evidenţă defectele, însă eu votez logic şi dau o şansă locului 3 in sondaje.
Pentru ca votez logic şi aş vrea ca in turul 2 sa nu am a alege intre Băsescu şi unul din ei...
Au sărit mulţi direct la beregata-mi ... "vot risipit", "mai bine stai acasa", etc.
Cred ca am avut dreptate. Cred ca dacă nu eram puşi să alegem între Geoana şi Băsescu, ci între Geoană şi Antonescu poate nu ajungeam aici ...
Poate...
Ştiu, după război mulţii viteji...
Dar ar trebui să votăm logic şi nu sentimental
Nu imi place Vadim, îl detest chiar, dar am votat cu partidul lui...
De ce ?
Pentru ca există in parlametul român şi UDMR.
Trebuie sa pastrăm un echilibru. Trebuie să fie si PRM atât timp cât este UDMR în parlament. Pentru ca ambele formaţiuni sunt naţionaliste.
Fie ca ceea ce ni s-a intâmplat şi ni se întâmplă să ne fie învăţătură de minte.
DEŞTEAPTA-TE ROMÂNE !

PS . Intenţionat numele unei instituţii a fost scris cu litere mici....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...