luni, 27 septembrie 2010

Si totusi se simte

Recunosc ca nu am mai fost de multisor la o nunta...
Am fost insa sambata seara si fata de acum cativa ani, cand mergeam destul de des, am vazut si am simtit numeroase schimbari.
In primul rand au aparut spatii noi, moderne, chiar si la tara, pentru ca despre nunta la tara e vorba.
Spatii aerisite, cu toalete ok, cu totul ca la oras, la un local de minim 2 stele.
Apoi, meniul, la fel ca in oras, servire ok, curatenie, aranjamente florale la mese, etc
Surizele mari sunt insa : muzica - fara manele, cu repertoriu destul de vast, cu sonorizare buna - si mai ales cu cumpatarea mesenilor. Au cam disparut cei ce uitau masura, se ameteau si stricau intr-un fel sau altul cheful tuturor.
Da, uite ca se simte putin ca am intrat in Europa...
Mai avem insa destul pana sa si ajugem ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...