vineri, 11 noiembrie 2011

Nightlosers la Bacau












Sunt lucruri in viata, care ti le doresti, si vrei sa ti se intample. 
Mi-am dorit sa vad concert Nightlosers de cand le-am auzit prima melodie, de cand am vazut primul videoclip, prima emisiunie cu ei.
De multe ori, dupa ce ti-ai dorit ceva mult, cand il obtii devii nesatisfăcut, pentru ca iti înșeală așteptările. 
Din fericire, concertul de aseara mi-a dar sentimentul ca chiar a meritat asteptarea.
Băieții au cantat șlagăre vechi si melodii noi, dar au facut spectacol. Mana regizorului Hano se cunoaște, trupa făcând cu adevarat spectacol. 
Multumim Nightlosers !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...