duminică, 29 ianuarie 2012

NUNTA IERNII...

De obicei subiectul postarilor mele nu este scris cu majuscule, pentru ca ceea ce vreau eu sa va transmit ceva, nu e niciodata un strigat, ci mereu o soapta.
Acum am strigat !
Sau "Ingerul a strigat !".
Nu stiu si nici nu are deosebita importanta... Important este ca am raspuns chemarii...
AM FOST LA NUNTA IERNII !
O sa va conving.
Si nu cu vorbe, ci cu imagini...
Pentru ca a fost prea frumos, si pentru ca am respect pentru cititorii mei, (va multumesc mult, daca nu ati fi - blogul ar fi mort de mult - si pentru voi am renuntat la orice forma de publicitate pe blog), adica pentru voi, dragii mei, o sa fac mai multe episoade...
De ce NUNTA IERNII ?
Pentru ca, numai cand cineva este mireasa, se imbraca si arata asa. pentru ca tot ceea ce am vazut m-a dus cu mintea si imaginatia la nunta, la un festin, la o petrecere data in cinstea mea ...
Multumesc IERNII, multumesc tovarasilor mei de munte (www.ceahlau.org), cei cu care am impartit frateste, bucatele nuntii.
Si, chiar suna si incitant si jurnalistic NUNTA IERNII...
Acum, doar cateva imagini. Avampremiera...

Lumanarile pregatite
Tobi - Inspectorul de calitate al zapezii...
Toaca, pentru a anunta evenimentul
Oare ce e mai frumos ? Zapada ? Cerul ?
Calcam totusi pe urmele altora...
Felicitarile, masa si ... somnul la Cabana Dochia
Detunatele isi trimit si ele nuntasii...

Un comentariu:

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...