joi, 15 martie 2012

Iarna pe Suhard - III

Continuu povestea din Gradina Zanelor, adaugand fotografii facute si de Lucian Ciobanu si Mihai Marian, alaturi de cele ale mele.
Fotografii cu grupul si cateva peisaje.
Acelasi unghi aproape, insa aparate diferite : Olympus Fe (sapuniera mea), Canon (Marian - a 2-a) si Nikon cu ceva filtre (Lucian). Nu stiu altii daca au tras de ele, eu am lasat natural

 © Foto Marian Mihai
© Foto Lucian Ciobanu

Pe Suhardul Mic                             Foto : Lucian Ciobanu
Uneori ne mai poticneam, pentru ca de pe Suhardul Mic nu a mai fost urma, si am fost nevoiti sa o facem

Si ninga, zapada ne-ngroape
Fotografii Marian si Lucian
Un contre-jour sau pro turism ?
Întâlnire la înăltime 
Foto de grup  © Foto Lucian Ciobanu
Deschizatorul de drum Mirel Badiu. 2 km am avut zapada virgina

Cei 7 muschetari - al 8-lea Marian era fotograf, adica cel de jos 
Spre casa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...