marți, 18 septembrie 2012

Rosii flori iti dau fiori...


"A cunoaşte. A iubi.
Care-i drumul? Ce te-ndeamnă?
A cunoaşte - ce înseamnă?
A iubi - de ce ţi-e teamă?
printre flori şi-n mare iarbă?"
Lucian Blaga - Primavara 


















Un comentariu:

  1. În grădină (Alice Călugăru)

    Văzduhu-i plin de ciripiri;
    De sus, o ploaie de lumină
    Îneacă-n raze, în grădină,
    Însângerații trandafiri.

    Și prin miros pătrunzător
    Și-amețitor de iasomie,
    Un vânt de vară-ncet adie,
    D-alintă florile ușor.

    Am rupt o galbenă lalea,
    Pierdută-n valuri de sulfină,
    Și-am ridicat-o la lumină...
    Frumos trec razele prin ea!

    Întreagă-n aur o cuprind
    Și dă printr-însa să străbată,
    De pare toată-nflăcărată
    Și parcă foile-i se-aprind.

    Acolo râd în taină blând,
    Și cată parcă să se-ascunză
    Crăițe două sub o frunză:
    Cu drag le-am sărutat pe rând.

    Și-un fluture din zbor l-am prins,
    Ce rătăcise prin grădină,
    Pierdut în marea de lumină
    Și alb de parcă era nins...

    Strângându-mi florile la piept,
    Pe toate, toate din grădină...
    Mă-mbăt de flori și de lumină
    Și-aș vrea să nu mă mai deștept...

    RăspundețiȘtergere

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...