miercuri, 24 octombrie 2012

Piatra Surducului

A fost facut a doua zi. 
Nu de toata lumea, ci numai de Mirel, Mimi, Marian, Nicoleta, Nicu, Nadia (care s-a alatura seara grupului) si eu - cu alte cuvinte 3 M 4 N.
Am plecat de la Podul Ungurilor, pe marcaj, am facut Cheile Bicajelului si apoi pe o poteca marcata  empiric, am urcat pe Piatra Surducului - adica unul din cei doi pereti sudici ce strajuesc Cheile Bicazului (Piatra Poienii este cealalta formatiune muntoasa).
Traseu usor, cu putine puncte de belvedere din pacate, dar ofera in putinele puncte peisaje deosebite.
Practic, dupa ce am trecut puntea, am mers pe langa Peretele Turnuletului pana la capatul lui, apoi l-am urcat.
Santinela in fundal, cu o zi inainte fusesem deasupra ei
O localizare 
De la stanga : Fagetul Ciucului, Piatra Poienii(versantul vestic si nord estic), Piatra Altarului, Peretele Turnuletului (pe care suntem)
Piatra Surducel, Saua si Vf. Ucigasul, Fagetul Ciucului, Piatra Poienii - versantul sudic



Piatra Cupas (1320 m) si Piatra Bardos (1273 m) in fundal 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...