duminică, 11 noiembrie 2012

Ceahlau 10 11 12

Adica : 10 noiembrie 2012
O iesire de doua zile in Ceahlau.
Plecare tarzie : am fost vineri seara sa vad Tapinarii la The Stage.
Am recoltat si racolat pe drum pe : Bogdan - de la Hemeiusi, Catalin si Andrei de la Buhusi, Mimi de la Piatra.
Plecam pe Izv. Muntelui - Lutu Rosu - Izv. Alb - Stanca Dochia - Vulturul lui Traian - Jgeabul cu Hotar - Polita Hotarelor - Creasta Hotarelor - Cabana Meteo.
De la intrare in Parcul  National am fost avertizati ca sus e zapada. Primele urme - mai jos de Stanca Dochiei. Apoi. din ce in ce mai deasa.
 Din Poiana La Izvoare spre Jgheabul Mare

Deci iarna era acasa la ea. Era cazul sa profit ...

Cand am ajuns in Polita Hotarelor, vizibilitatea s-a imbunatatit ca prin farmec.


















Un comentariu:


  1. Toamna murind (George Bacovia)

    Toamna în grădină îşi acordă vioara.
    Plâng strunele jalnic, lung şi prelung
    Şi-n goala odaie acorduri ajung...
    Şi plâng în odaie, şi eu din vioară...
    Plâng strunele toate lung şi prelung.

    Fereastra e deschisă... vioarele plâng...
    O, ninge... şi toate se sting...
    Palidă, toamna nervoasă, cântând a murit...
    Îmi cade vioara şi cad ostenit,
    Iar toamna, poetă, cântând a murit.

    RăspundețiȘtergere

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...