luni, 19 noiembrie 2012

Tarina Noua - Telec

Bacaul era in ceata, iar o burnita te sacai...
Curgea din ceata, marunt si des si enervant. Era duminica, zi de munte sau de biserica...
Ambele in zona Neamt...
Am ales tot munte, dupa ce am vazut pe un site ca la Bacau erau 0 grade si pe Ceahlau +5, ca la Bacau vizibilitatea era de 100 m si pe Ceahlau 20 km. 
Facut repede bagajul, sunat pe frate-miu. Pe drum imi aduc aminte ca nu am luat aparatul foto, dar nici ca nu l-am sunat pe Paul sau Titus sa vad ce planuri de duminica au. L-am sunat pe Paul, mergea in aceeasi directie, urmand ca la Piatra Neamt sa faca jonctiunea cu Titus si sa hotarasca incotro. Am hotarat sa mergem cu ei, am ajuns la Piatra. Mergem pe Tarina noua - Telec pana aproape sub Cremenis.
In Piatra nu mai burnita, dar era ceata ...
 Dupa ce am trecut de Tarcau, ni s-a deschis in cale alta lume.
Soare, nori putini, toamna tarzie, bruma destul de deasa...











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...