luni, 8 iulie 2013

Neagra Mică

Dupa o sambata in care am incercat sa dau o mână de ajutor, celor ce m-au ajutat să fiu ceea ce sunt - părinţii mei - care acum au mai multa nevoie de ajutor decat oricând, cu chef de ducă şi nu prea - a fost o perioada mai grea si la munca, cu mult zbucium si realizari nu prea - duminica dimineata am hotarat sa ies. Vorbisem de sâmbătă seara cu Paul sa iesim undeva in poienile Ceahlaului - la flori. 
Mai fuseseră oportunităţi  : Pietrosul Rodnei  de sambata dimineata si Piatra Singuratica Hasmas, dar le spusem PAS pentru ca nu eram pregatit sau apucasem sa imi fac alte planuri.
Am plecat relativ tarziu cu Paul si Lenus, la Neagra am luat-o spre N, am continuat pe soseaua asfaltata, apoi pe drumul forestier, iar la un moment dat, cand drumul forestier se bifurca am mers tot inainte (N) pana am ajuns la o poiana. Am oprit, ne-am schimbat de drum si .. am plecat la drum. Nu am parasit bine podul de lemn si in fata noastra au inceput festinul florilor de camp. Salvie, bulbuci, gladiole salbatice - multe si frumoase -, crini de padure, orhidee, margarete, etc.
Ca de fiecare data, am avut noroc si nu ne-a plouat, desi sanse au fost destul de mari... 
Am ajuns pana in Vf. Secuiesc (1242 m). O plimbare de duminica - doar 7 km cu o diferenta de nivel de apoape 400 m












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...