marți, 30 iulie 2013

PIatra Singuratica III

Spre Vf. Piatra Ascutita 

Dupa ce am asteptat sa se trezeasca cabanierul si dupa ce am savurat o cafea, am luat micul dejun si am purces in pas de melc turbat spre Vf. Piatra Ascutita (Ecem) - 1707 m, pe banda rosie. 

Adica am inceput cu ceva sedinte foto cu pirandele si bulibasii.

Am trecut pe langa cabana, pe sub Piatra Singuratica, spre est




Mirel ne scoate putin de pe traseu, si vizitam canionul spectaculos


Ajungem in poiana, si realizam ca nimeni nu a luat apa, iar de cald ... nu era frig.... Asa ca fetele se intorc inpreuna cu Mirel si cei mergem in formatie de 4 pana la capat 
Din poiana de sus e floare la ureche. Mergi pe cararea ce se contureaza vag, urci panta si ajungi pe platou. Iar acolo - plimbarica 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...