joi, 24 octombrie 2013

Victor Socaciu

Am ezitat sa mai postez pe blog, in ultimul timp evenimentele artistice la care am fost. Si ... am, fost si au fost.
Miercuri seara insa, a fost un eveminet artistic emoționant, la care am participat, un eveniment ce l-a avut in prim plan pe Victor Socaciu.
Seara de folk  de la The Stage - a fost ca de obicei - pe jumătate plina - ca sa fiu optimist, dar, cum il preveneam si pe maestru Socaciu inainte de spectacol - folk-ul este pentru oameni deosebiti, se face cu oameni deosebiti, si ... in ultima perioada oamenii deosebiti ii intalnesti tot mai rar. Decat multi si prosti mai bine putini si buni.
Si publicul a fost minunat pentru ca Victor Socaciu - artistul s-a daruit si ne-a daruit un spectacol deosebit.
Dovezi sunt multe : un spectacol in care bis-urile au durat aproape cat spectacolul propriu-zis, un spectacol in care nu stiu daca a ajuns cineva acasa fara sa nu il doara palmele si bratele de la aplauze
Multimim maeste ! Multimim organizatorilor ! 
Va asteptam oricand la Bacau cu caldura !











 Foto : Petronela Baghiu

Mi-am permis pentru vizitatorii site-ului sa postez si cateva secvente din timpul spectacului care au darul de a va face o imagine mai exacta a ceea ce s-a intamplat. Ele au darul doar de a va reda atmosfera si actul artistic




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...