luni, 16 februarie 2015

Neagra era alba ...

Gripa si problemele personale ne-au împuținat... asa încât am rămas doar 3 : Paul, Lenus si eu - inca in convalescenta ...
Am ales Dealul Curmaturii - Vf. Arsita (1008m) apoi Neagra Mare - nu pana in varf insa.
Spre deosebire de zona Piatra Neamt - Bacau - Iasi, am avut soare si vizibilitate destul de buna, lumina buna, iar ritmul ales a fost perfect...
Am facut si ceva bai de soare si de zapada (cui pe cui se scoate), am avut si pamant partial dezghetat (1 cm) dar si zapada de peste 60 cm.
A fost o duminica perfecta... Multumesc Lemus, Multumesc Paul !
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...