marți, 12 mai 2015

Prin Hășmaș

O duminica care nu se anunța deloc prietenoasa... Zero ore de soare... Nici ploi nu se anunțau. Dar nu ne-a fost ușor sa alegem traseul : Piatra Sura - plouase diminata ... Cheile Laposului, prea frig si umezeala... Bardosul... piatra uda ... Pana la urma am ales Ucigașul si Piatra Cherecului 
Si am ales bine ...
Vremea s-a îmbunătățit simțitor, s-a facut chiar si baie de soare. Flori, ca niciodată, de la ghiocei - da ghiocei la 10 mai - pana la gentiene  Adica un minim 2 luni de vegetație concentrate intr-o zi  ...
Oameni frumoși : Caty si Eugenia sarbatorite, Amalia, Nadia, Luci, Titus, eu.
Am urcat pe marcaj spre Ucigașul, ne-am abătut putin care un alt punct de belvedere decât cel clasic, apoi Poienile Dosul Ghilcosului, Piatra Cherecului si pe marcaj Paraul Oii - Lacu Rosu

 Lacu Rosu





 

 Aniversatele 

 Procesul de inbalonare
 Suhardul Mic si Gradina Zanelor

 cei 7 magnifici
Chip impietrit
 Un incendiu a produs un dezastru ecologic

 Stam cu burtie la soare

Iar mergem 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...