vineri, 28 august 2015

Poveşti din Crai - (7)

Ziua a III-a
Am plecat de la Casa Craita - gazda noastra, pe drumul Plaiul Foi - Zarnesti, oprindu-ne in dreptul Vaii Crăpăturii. Am lasat masinile si am mers pe drumul forestier ce urca, iar, mai apoi, am urmat banda galbena pana in Saua Crapaturii
Urcusul,  lin in prima parte, devine din ce in ce mai abrupt in partea medie si superioara, mergând printre pereti Pietrei Mici si Turnu.

Cosas la munca 
Dupa un drum ce ne-a cam plictisit, prin padure am ajuns intre pereti, cu grohotis si pietre 






 Acul Crăpături 





  Balconul din Saua Crăpături 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...