miercuri, 8 iunie 2016

RomAntic

“Dumnezeu nu cere de la om, El așteaptă cu răbdare.
Omul nu așteaptă cu răbdare, el cere mereu de la Dumnezeu!”
Mi-am dorit mult sa vad Roma.
Eram copil, citeam Spartacus si eram atât de captivat de lumea din acele timpuri, trăiam alături de el, eram in Colosseum si nu numai…
A trecut timpul, am mai avut o tentative acum câțiva ani…
Singur parca nu era ok.
Ca sa te poți bucura nu trebuie sa fii singur.
Bucuriile se împărtășesc ca sa fie împlinite.
A venit timpul sa-mi trăiesc un vis.
Am avut si cu cine, si am avut tot ceea ce îmi trebuie ca sa ma bucur de toate.
Si am mai avut vaga senzație ca știu orașul, cunosc străzile, ca am mai mai fost cândva pe acolo.
Cred ca mi s-a parut, documentare nu am prea avut timp sa fac, m-am bazat pe fler si inspirație.
A fost bine. Sper sa am timp sa va arat.

Fotografiile sunt neprelucrate. De asta cred ca trebuie sa aștepți. Ca sa le vezi in aceasta Lumina ..

Sambata spre seara - Colosseum 




 Era închis Foro Romano, dar pe lângă Convento S. Bonaventura Al Palatino am ajuns sa fotografiez acest basorelief printr-o plasa de fier ce proteja 
 Seara fâlfâie in aer
 Victoria înaripata de pe Vittorio Emanuelle 



 Apus de foc
 se aprind luminile 
In întuneric maci iar iau foc  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...