vineri, 3 ianuarie 2020

Spre Vf. Bucșa

30 decembrie 2019
Am plecat să sărbătorim trecerea dintre ani în Moeciu de Sus, iar ziua completă am avut-o pe 30 decembrie, în celelalte zile fiind oarecum ”mărginiți” de evenimentul trecerii dintre ani, și -ca un făcut - și de vreme.
Pe la 08:30 am ieșit de la vila spre Valea Băngăleasa în formația : Luci, Amalia, Titus, Em și eu, mergând cu mașina până la Mistral Resort - barieră. 
De aici, pe drumul forestier parțial cu urme până la cantonul părăsit, după care Titus a fost deschizător de drum. Am plecat de la un strat de zăpadă de 15 cm, care pe măsură ce înaintam se mărea. 
Mergem pe triunghiul roșu, și după încă 700-800 m începem urcușul. Destul de abrupt la început, apoi mai domol. Ninsoarea de noaptea trecută făcuse minuni prin pădure, iar cele 5 ore de soare prognozate încă nu debutaseră.
În față, doar urme de animale, nu trecuse nimeni, așa ca Titus și-a asumat misiunea de înainte-mergător.
Urcăm Culmea Bucşa printr-o pădure glazurată, ninsoarea și vântul împodobind totul 

 Ajunși în prima poiană, de fapt o defrișare, se văd primele semne de început ale celor 5 ore de soare prognozate de Meteo Blue.





Panta se mai domolește și apar salbe de poieni, nu foarte largi, dar frumoase prin priveliștea oferită.







 Încă nu ieșisem în golul alpin când, întorcând privirea înapoi, Creasta Pietrei Craiului ni se arată întoată splendoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...