miercuri, 5 septembrie 2012

Norvegia II

Dimineata, dupa un somn la cort, am servit micul dejun, apoi ne-am urcat in autocar si am precat, refacand oarecum (ca si in ziua urmatoare) o parte din traseul pe care am venit spre Suedia.
Ne-am oprit la un moment dat, am coborat, am luat rucsacii si ne-am pregatit de drum - o plimbare de circa 17.1 km (dupa Google Eart), pana la Åbovegen, la casa Bertei de vacanta.

Din pacate am o pata pe obiectiv care matuieste o zona





 Urmarim soseaua 322


 Casuta din povesti 

Lacul Innsvatnet
 Lacul Innsvatnet
Lacul Innsvatnet

  Åbovegen

  Åbovegen
Am ajuns. Autocarul deja ne astepta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...