luni, 11 martie 2013

Dupa dealuri

Ma uit destul de putin la televizor. Vad si mai putine filme...
A fost o perioada in viata cand vedeam multe filme, apoi, la fel ca si multe alte preocupari, cand am considerat ca ele nu ma mai ajuta sa evoluez si/sau din lipsa de timp - am renuntat.
Vad putine filme pe an... Putine. Incep sa vad dar de cele mai multe ori  nu am rabdare si dupa ceva timp renunt.
Am reusit sa il vad pana la capat, si cu respiratia taiata. Filmul "Dupa dealuri" in regia lui Cristian Mungiu este inspirat din drama de la Manastirea Tanacu. 
Nu imi place cand cineva imi povesteste un film. Filmul trebuie vazut. 
Asa incat, incercati sa va rupeti de cotidian 150 de minute (ca sa nu spun 2 ore 25 min). Merita ! 
Vizionare placuta ! 


Inchei cu acest citat
"Nu-i om să n-aibă nevoie de bunătatea noastră. Pe nimeni să nu judecăm şi pentru toţi să ne rugăm, că-s cu toţii aşa năpăstuiţi. Şi toţi bolnavi. Nu-i unul teafăr cu sufletul. Că tot păcatul e boală. Şi chiar de par voioşi şi zdraveni, în faţa veşniciei sunt nişte betegi, că nu ştiu de Dumnezeu."
Cuviosul Serghie Şevici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...