vineri, 17 mai 2013

Ceahlău.org 2013 - (8)


Comoara din Creasta Hotarelor - I

Adunarea a fost la Cabana Meteo, din grup plecand Alex si Alexandra, si venind Sandu, Stefan si Alex.
Am plecat relativ tarziu - in jur de 11. Fiind multe fotografii nu am mai avut timp sa le asez exact in ordinea cronologica, dar toate sunt facute pe Creasta Hotarelor incepand din poteca ce duce spre Panaghia si terminand in Politele cu Hotaru (sau Poiana Cailor - dupa altii). Am avut placerea sa am un cer deosebit si un fenomen meteo - deh am dormit la Meteo - ciudat : soarele inconjurat de un cerc frumos



















 Grupul avand in spate Creasta Hotarelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...