marți, 28 mai 2013

Spre Piatra Cherecului

Am continuat traseul pe marcaj, care aparea / disparea ca o fata morgana, si care incerca sa aiba grija de teastele noastre sa nu facem insolatie, insa noi am preferat drumul drept - destul de usor de altfel, ce urmarea Jgheabul Cherecului dar si linia de inalta tensiune

Sub Hasmasul Negru - voi continua sa ii spun Hasmas si nu Hagimas 


In fundal si putin incetosat - "Obectivu"  Piatra Cherecului


Frunzuliță flori de f(r)ag (a) 
Eu ti-am zis ca imi esti draga ...
Grota in Piatra Cherecului - sper ca sa vedeti si fotografii din interior
Hasmasul Negru - versantul nordic

Iesim de pe marcaj - dupa ce am lasat punctul rosu si am mers putin pe punct albastru






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...