luni, 12 august 2013

Bucegi

O iesire relativ scurta, cu plecare seara pe la 22:00 din Bacau, cu microbuzul cu Ion si Daniela. Prognoza meteo nu se anunta prea grozava si am hotarat sa mergem cu masina pana aproape de Piatra Arsa apoi pe jos. La 6.30, dupa ce am admirat rasaritul de soare, am luat micul dejun si am plecat spre Cabana Babele. Cafeaua am servit-o sus, apoi fotografii si spre Sfinx. Norii incep sa isi faca simtita prezenta, iar la 5 minute de intersectia benzii galbene cu cruea rosie - ce ducea spre Caraiman, a inceput sa coboare negura si apoi o rafala de 10 min de ploaie. Vf. Omu disparuse in ceata, iar dupa inca 10 min de asteptare hotaram sa ne intoarcem spre Babele, de acolo avand mai multe variante - in functie de evolutia vremii. 
Nu suntem un grup care sa bifam si sa ne laudam : "am fost acolo". 
Mergem pe munte sa vedem, sa ne bucuram de ceea ce vedem, sa traim... 
De asta nu vom bifa neaparat niste obiective, Unii pot privi asta ca o neputinta, ca o neimplinire... Eu unul, nu, ci doar ca o amanare...
Muntele, ca si multe altele, tebuie sa iti ofere placere. Sa orbecai 2 ore prin ceata, sa nu vezi nimic, doar ca sa spui "am fost pe Vf. X", nu mai e placere, nu mai e decat o ambitie sau o teama de neimplinire.
Deci am facut cale intoarsa, vremea se arata in continuare destul de capricioasa, asa incat am luat telecabina, am coborat si am facut Pestera Ialomicioarei, telecabina sus si apoi la masina.
Trupa completa : Ion, Daniela, Diana, Tina, Carmen, Mimi, Mara, Iulian si eu



















 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...