marți, 6 august 2013

Ceahlăul înainte de Schimbarea la Faţă (4)

Se intampla ca sa ai revelatii, sa iti doresti sa ti se intample ... si chiar sa ti se intample.
Mi-as fi dorit sa fiu azi, 6 august, de Schimbarea la Fata, sus. 
Ceahlaul ramane muntele meu de suflet... Nu am putut, si stiam asta. Am incercat sa fiu inainte. 
Trebuia sa il respect, pentru ca este muntele meu de suflet.
Iar El, Ceahlaul, mi s-a deschis cum nu a mai facut-o de mult...
Am avut lumina, cer albastru cu nori, forta in picioare, acumulatori in aparat, inspiratie...
De asta voi posta mult... si multe 
Pentru ca Masivul Ceahlau mi s-a aratat ca sa vi-l arat ...















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...