luni, 23 septembrie 2013

Joaca cu ceata

Eram chititi sa plecam. Chiar daca prognoza se schimba de la o ora la alta, chiar daca sansele de ploaie se pastrau destul de mari (40%). Asa ca la 6 dis de dimineata il luasem deja pe Dragos, si eram in parcare la Paul. Din Piatra l-am luat si pe Horatiu, si de la Roznov am luat si o bura de ploaie din aceea mocaneasca, rece si marunta, ce daca tine mult te patrunde si in maduva oaselor. 
Pe drum, discutam cam ce trasee ar fi de facut, pentru ca la noi era clar ca mergem la munte, trasee avea fiecare in cap, dar hotărârea se putea lua cat mai aproape de fata locului. La Silky, la Bicaz, inca bura marunt, plafonul era destul de jos, si mai ca nu am dat cu banul unde sa mergem. Am mers pe mana lui Paul si bine am facut. Traseul propus de el - in Ceahlau, implica mers mai mult prin padure cu iesiri la puncte de belvedere - ceea ce in caz de ploiae - prezenta un avantaj.
Asa ca la 8.30 am parcat in Axial si am incet urcarea spre Poiana Maicilor. Cand am intrat in poiana, a inceput si vantul sa sufle in rafale puternice. Am mers spre Poiana Văratec apoi ne-am abătut si am iesit de pe marcat. Primul obiectiv : Anezatoarea Oilor.
Ajunși la ea, a început spectacolul 



 Sub Anezatoare

  Incepe spectacolul de lumina si ceata




   O floare de colt stinghera
 Incepe sa se lumineze deasupra Anezatoarei

 Turnu lui Butu si Ana 





 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...