marți, 8 octombrie 2013

Iarna inceputului de octombrie 2013

Nu era prevazut sa ies, dar .. m-am cutremurat putin, si pana la urma ... tot spre Ceahlau am plecat.
Initial cu Paul si Lenus, apoi la Ursulet si cu Titus si Luci. La Silky s-au adaugat Dragos, Horatiu si Cornel...
Intrand in Izvor am avut o revelatie, un peisaj de vis. Am ramas uimiti si am fotografiat





 





 Am intrat pe Axial, si ne-am intalnit cu Alex si Diana, pe care i-am intors din drum luandu-i cu noi. Si uite asa din 4 initial (eu nu eram pe lista) am ajuns la 10... Am plecat spre Polita cu Crini. Pe masura ce inaintam stratul de zapada crestea in grosime...





 Toaca si Panaghia 
 De sus tot picura - deja temeratura e pozitiva si se topeste zapada
 Iarna autentica
 Jocul iernii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...