marți, 17 iunie 2014

Highesul in floare

Tare e greu, cand ai foarte multe de aratat, de zis, si, in acelasi timp, esti destul de limitat de timp... Greu, tare greu e cu timpul asta, important este ca ma bucur enorm de tot ceea ce mi se intampla, si mi se intampla lucruri deosebit de frumoase. Duminica, 15 iunie, am iesit in 7 : Lenus, Eugenia, Cristina, Titus, Paul, Petrica si, firesc, eu pe Vf. Highesul Ascutit. Vremea nu se anunta buna, chiar rea după 14, dar cum suntem norocosi am scăpat si de data asta. Ceahlaul spre est, si mai ales gradina botanica prin care a trecut m-au facut sa imi aduc aminte ca nu am gresit deloc alegand, in tinerete, stiintele naturii. Cateva imagini acum cu grupul si, sper sa am timp, si pentru albume dedicate speciilor deosebite. Mai trebuie, insa, timp pentru documentare... 

 Garofita salbatica
 O bucatica de Ceahlau 
 Camp de bumbacatita Eriophorum vaginatum - in fundal Ceahlaul 
 Bulbuci de munte (Trollius europaeus)


 Crin 









 Mai e mult pana sus, ca e Highesul Ascutit



 Ceahlaul si-a pus cusma, caldarusa nu 
 Ce de oameni frumosi 
 Palcuri de irisi - o specie deosebit de frumosa
 Dumnezeu era pictor si se juca cu culorile pe cer


 Daca privesti de la inaltime - toata lumea e mica, insa ei sunt niste OAMENI MARI
 Umplem timpul cu un rapel


 Umbrele ne cheama catre casa..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...