marți, 7 octombrie 2014

Creasta Munticelului

O tura care pana la urma a fost in 3 : Cristina, Catalin si eu, cu o vreme buna, placuta pentru urcat, piatra uscata, padurea ce a inceput timid a se colora, creste frumoase, ceva vipere, ceva ghebe.
Vizibilitatea buna insa aerul laptos..
Am plecat din intrarea in Cheile Sugaului, dupa cabana Ecolog am mai urcat putin si apoi am intrat pe creasta.
Luam repede in altitudine 
Incepe sa se vada spre Chei 
 Dar mai avem de mers 



Am ajuns la nivelul Cheilor Bicazului

Soarele diminetii se mangaie padurea 

 Cariera de calcar 
 Mai e mult pana sus 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...