miercuri, 2 septembrie 2015

Fereastra Pietrei Glodului

Iesirea de duminica cu .. fuga de canicula.
Trupa : Mihaela, Nadia, Amalia,eu si Titus.
Zona :  Munticelul - Cheile Șugăului
Traseu : parțial marcat : Cabana Ecolog - Jgheabul cu Lusi P.G - B.A, o iesire in fereastra pe Piatra Glodului - nemarcat, revenire in Jgheabul cu Lusi si mers apoi pe marcat - nemarcat - foarte prost marcat si nefinalizat - triunghi rosu din Munticelu - Cabana Ecolog - Cheile Șugăului pana la cascada mare si retur
Vreme : frumoasa spre caniculara, noroc de Șugău, ca ne-am mai răcorit, atmosfera cu particule, estompând detaliile la distanta.

Porțiunea nemarcata necesita echipament adecvat si cunoștințe de cățărare/descățărare, fiind la limita dintre turism montan si alpinism 

Fereastra de pe Creasta 

Poza clasica - la intrare in rezervatie 
 S-a copt scorusul

 Dupa ce am traversat o parte din Jgheabul cu Lusi am intrat pe nemarcat pe o brana ce ne duce direct spre fereasta din creasta. Spre V incepe sa se vada Creasta Munticelu si in planul II - Cheile Bicazului 
 Pana sus mai urcam insa 
 Am ajuns intr-o mica sa, vedem acum Valea Bicazului 
 Cabana Ecolog - de acolo am plecat
 Titus - de cealta parte a ferestrei
 Din fereastra - Barnatu
 De pe pervaz ... Cabana Ecolog



  Cine bate ziua la fereastra mea ...

 Balcon cu balustrada 

 Cheile Bicazului 

 Cariera de Calcar de peste drum  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...