marți, 11 mai 2010

Orice-nceput ...

"Orice-nceput se vrea fecund. Risipei se deda florarul” Lucian Blaga
De ce şi eu să imi fac blog ?
De ce nu mi-am făcut până acum ?
De ce acum ...
Cine mai e şi asta ? Ce mai vrea ?
Iată întrebări pe care ţi le vei pune şi tu cititorule.

Sunt mii de bloguri, unul în plus sau în minus nu mai conteaza ...
Nu voi umple nici un gol, nici nu voi aduce lumină, căldură, etc.
Dar... voi încerca să pun aici o parte din gândurile, sentimentele, preocuparile mele.
Voi sta "De vorbă cu mine însumi" cum spunea Ion Minulescu - şi vă voi invita, din când in când să poftiţi şi voi, să gustaţi, să vă infruptaţi din .. Ion Simion
Nu sunt un geniu, NU, sunt un trăitor şi un truditor ...
De asta mi-am facut si eu blog.

De ce nu pâna acum ? Pentru ca am zis ca e cazul să ii lăsam pe alţii, nu am cu ce noutăţi veni, în plus poate nu aveam nici chef, nici timp....
Uite ca am simţit nevoia să îmi fac şi timp, (sper să mă şi ţină), pentru că am inceput sa mă revolte ceea ce se intâmplă fiecaruia din noi.
Am ajuns să mă revolt pentru că... am ajuns de unde am plecat... că ne rotim în jurul cozii, ca ne călcăm pe coada unul pe altul... că ne credem cea mai desteaptă naţie şi naţiune... dar uite cât de rău o ducem şi din pacate hăul ce se cască este tot mai adânc, încă nu vedem nici Luminita de la capatul tunelului şi nici adâncimea prăpăstiei. De asta m-am apucat de scris şi eu. Tehnica nu era o problemă, fac site-uri de mult zic eu - 1996, timpul şi cheful erau problema. UITE CĂ AU VENIT ! Sper să mă şi ţină.

O să găsiţi de toate pe acest blog. Asa imi propun.
Si o imagine frumoasă, şi un banc, şi un videoclip cu o preferinţă muzicală, şi o poezie de a unui clasic sau de a mea, şi ce o să imi mai treacă prin cap.
Să sperăm că vor fi şi cititori.
Doamne Ajută !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...