joi, 28 octombrie 2010

Eroina

Jurnal Personal: Prima zi
Bagajul este facut si sunt gata sa plec intr-o croaziera.
Mi-am luat toate rochiile frumoase si cutia de machiaj.
Sunt intr-adevar nerabdatoare sa ma bucur de acest voiaj.

Jurnal Personal: Ziua a doua
Am petrecut ziua intreaga in larg. A fost minunat si am vazut niste balene si delfini.
Aceasta vacanta a inceput intr-un mod minunat.
Astazi l-am cunoscut pe Capitan care pare sa fie un om foarte dragut.

Jurnal Personal: Ziua a treia.
Astazi am petrecut o parte din zi la piscina. M-am jucat, deasemeni cu niste bile de golf, pe punte.
Capitanul m-a invitat la masa lui pentru dinner. M-am simtit onorata si am avut un timp minunat.
Capitanul este un gentleman foarte atent si atractiv.

Jurnal Personal: Ziua a patra.
M-am dus la Cazinoul vasului si am cistigat $80. Capitanul m-a invitat sa iau dinner-ul cu el in cabina lui.
Am avut un dinner copios cu caviar si sampanie. El mi-a cerut sa stau
peste noapte dar am refuzat. I-am spus ca nu-mi insel barbatul sub nici o forma.

Jurnal Personal: Ziua a cincea
Astazi m-am dus iarasi la piscina si m-am bronzat putin.
Apoi m-am dus la Piano-Bar si am petrecut restul zilei inauntru.
Capitanul m-a vazut si mi-a adus citeva bauturi. El este intr-adevar un om incintator.
El mi-a cerut din nou sa-l vizitez peste noapte dar l-am refuzat.
Atunci el mi-a spus ca daca nu petrec noaptea cu el, va scufunda vasul.
Am fost stupefiata.. ..

Jurnal Personal: Ziua a sasea.
Am salvat 1600 de suflete astazi...... ....de patru ori !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...