sâmbătă, 30 octombrie 2010

Suhardul Mic

Am plecat relativ tarziu, dar la 10,30 eram in statiune totusi. Incercand sa nu iau nici un radar, pentru ca "baietii" erau prezenti la datorie.
Caut cu disperare un traseu, care te duce deasupra cheilor, insa abia azi cred ca m-am lamurit pe unde ar fi ...
Am pierdut ceva timp... cautand traseul sau pe cineva care sa ne indrume... dar in loc de raspuns am admirat brandusele de toamna. Erau spendide si ... inghetate

Pe la 11,45 am inceput sa urcam pe Suhardul Mic (1345 m altitudine)
O imbinare intre toamna si iarna ca in  Bacovia "Si toamna si iarna/coboara amandoua..." .
Aici frunze inrosite, aici o spuma de zapada ...
Insa masivul era in fata noastra. Mic .. dar Mare

Am ajuns sus. Printre petice de zapada, dar in 1 ora am ajuns sus.
Lacu Rosu la picioarele noastre.

In planul urmator Hasmasul Negru si apoi Hasmasul Mare
Vreme spendida








Cobor spre E  S-E putin si nu imi vine sa cred. Vizibilitate maxima, in fata mea : Gradina Zanelor,- Piatra Altarului, Cheile Bicazului, Muntele Munticelul, iar in fundal Maria Sa Ceahlaul (cu Vf Toaca si Ocolasul Mare)



Urmatoarea postare e cu Gradina Zanelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...