duminică, 26 decembrie 2010

Schacht-Audorf

Aseara am iesit la o sedinta foto la -10 grade C.
Localitatea e pe malul canalui artificial  Nord-Ostsee-Kanal.
Din pacate am plecat cam tarziiu, lumina nu mi-a fost prielnica.
Totusi....





Vremea e neprielnica, dar totusi imbraca bine sarbatorile de iarna.


Azi am fost la Hamburg la biserica. Din pacate cumunitatea romaneasca nu are un lacas de cult propriu. Slujba se tine intr-o biserica evanghelica inchiriata.

Atmosfera insa placuta, calda, preotul, diaconii, crestinii vin cu credinta. Probabil si datorita sarbatorii mari. Insa am intelesc ca preotul incearca sa tina unita comunitatea romaneasca, sa ajute si sa incerce sa mentina credinta ortodoxa. Felicitari, si ma rog si eu ca sa ii dea Dumnezeu putere sa realizeze tot ceea ce si-a propus – inclusiv o un lacas de cult care sa apatina comunitatii romanesti si biserici ortodoxe romane.

Dupa slujba, ne-am oprit la un Aqualand. De fapt un complex hotelier cu un complex de saune, bazine cu apa termala, piscine. Detalii pe http://www.holstentherme.de .

Ce sa va zic ? Ramai surprins de tot si de toate. Ei din nimic, ca nu au aproape nimic au reusit sa te faca sa te simti bine. Noi avem resurse naturale, dar ramanem cu ele. Nu avem infrastructura, nu avem investitori, nu avem minte, nu avem initiativa, nu avem bani sa cheltuim:
Foto maine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...