luni, 17 ianuarie 2011

Bancuri

DE LA LUME ADUNATE, SI IARASI LA LUME DATE ....

***
Opreste un tip o gagica pe strada:
-Don’shoara, daca va dau 100 de euro ma lasati sa va musc sanii?
-Du-te dom’le de aici, lasa-ma-n pace!
Se duce tipul dupa colt si o asteapta… Cand apare tipa:
-Domnisoara, daca va dau 1.000 de euro ma lasati sa va musc sanii?
-Hmm…nu dom’le, du-te de aici!
Se duce tipul dupa urmatorul colt, apare gagica..
- Don’shoara, daca va dau 10. 000 de euro ma lasati sa va musc sanii?
- Hmm, bine, dar nu aici ca trece lumea…hai pe aleea aia ca pe acolo nu trece nimeni. Se duce asta cu ea, tipa isi desface bluza si scoate la iveala o pereche de sani superbi. Tipul incepe sa-i mangaie, sa-i sarute, sa-i linga, sa se joace cu ei etc.. la care tipa:
- Da’ ce faci dom’le, nu-i musti?
- Neah, costa prea mult

***
Doi indragostiti, pe o banca, in parc:
- Iubitule, cand o sa ne casatorim o sa avem doi copii, un baiat si o fata.
- Dar de unde stii?
- Amandoi sunt la mama, la tara.

***
Un om sparge o Banca si ia cativa ostateci.Intreaba agresiv pe primul retinut:
-Spune-mi, m-ai vazut jefuind Banca?
Ostatecul raspunde:
-Da!
Fara sa mai stea pe ganduri,hotul il impusca in cap.
Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatec. Al doilea ostatec raspunde:
-Eu nu te-am vazut,dar te-a vazut soacra-mea!
***
In fata circului, plang doi clovni:
- Ce ati patit?
- A murit elefantul!
- Si il iubeati asa de mult?
- Nu, dar ne-au pus sa-i sapam groapa!
***
Merge liniştit trenul pe calea ferată şi brusc o ia la dreapta ! Iese de pe calea ferată şi o ia prin arătură, porumb, cartofi, lucernă, iar porumb, pădure, cartofi, iar lucernă şi iese înapoi la calea ferată, merge mai departe şi ajunge în staţie. Pasagerii şocati, se duc la mecanic să vadă care-i treaba. Întrebat de cele întâmplate, mecanicul le răspunde :

- Era unul la vreo 200 m, care se căca pe calea ferată, ce era să fac ?!
Pasagerii :
-Trebuia să-l calci, în soarele mă-sii !
Mecanicul :
-Păi da, da` tocma-n lucernă l-am ajuns !!!
***
Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
- Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!
- Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese...

***
- Dragă, ştii care-i diferenţa dintre un minut de sex oral şi un minut de sex normal?
- Nu...
- Ai două minute să-ţi explic?
***
O tanara pereche asteapta un copil si se informeaza la doctor cum e cu sexul in timpul gravidiei.

Doctorul le explica:
- In prima treime a perioadei de sarcina puteti avea contact sexual normal. In a doua treime numai din spate ca si cainele iar in ultima treime ca lupul.
Sotul, mirat:
- Ca lupul?!
La care doctorul:
- Da, da! Adica te pui langa gaura si urli...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...