luni, 30 mai 2011

Tacerea...

Trec printr-o perioada destul de agitata, sunt destul de ocupat, destul de nervos. Nu imi gasesc linistea, calmul, stabilitatea. Am schimbat locatia. Ne-am mutat cu birourile intr-o alta locatie. E mai spatios, insa culoarea peretilor, marimea spatiului, antifonarea proasta ma fac sa nu imi gasesc locul, sa nu ma pot concentra, sa nu mai fiu ceea ce eram. La prima vedere pare o prostie, fac aceeasi treaba care o faceam, am aceeasi colegi, sunt cam in aceeasi zona a orasului ...  Si totusi ma simt stressat, ma "screm" sa fac lucruri care alta data imi erau foarte usor sa le fac. In plus sunt si irascibil, nervos, agitat, pus pe harta.
Sper ca sa am adaptez cat mai repede cu putinta, desi a trecut deja o saptamana jumatate.
Intre timp, am avut si bucurii, satisfactii. Mi-au terminat fetele : cea mica liceul, cea mare facultatea. 
E marea mea satisfactie : ele sunt practic umbra mea pe pamant, ele sunt continuarea vietii mele... 
Si ma mandresc cu ele, sunt mandru de realizarile lor,  ma stradui si ma voi stradui sa le ajut si eu sa le fie bine cat mai mult timp...
Practic, pentru asta traiesc ...
Diana - absolventa a Facutatii de Comunicare si relatii publice   
Bianca - C.N. "V. Alecsandri" - Stiinte Sociale

 Apoi, am mai fost la "Straini in noapte", unde marele Florin Piersic ne-a incantat din nou, cu o prestatie deosebita alaturi de Medeea Marinescu. Am mai spus-o si o repet : ne-am pierdut simtul valorii, mai erau inca locuri in sala, dupa ce spectacolul a fost amanat (probabil din lipsa de spectatori), si  criza isi arata cu adevarat coltii iata si aici, la un mare spectacol, cu un succes deosebit la public...

Apoi, in week-end, agricultura, ca sunt batrani parintii si trebuie ajutati....


Si putin munte....  Baile Balvanyos


Sper ca saptamana asta sa fiu ma regasesc, sa imi recapat linistea si sa fiu mai prezent si pe blog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...