luni, 18 iulie 2011

Dor de vers ...

A fost o perioada în care am scris poezie.
Apoi a fost o perioada in care am citit poezie.
Apoi o perioada in care am scris și citit poezie.
Apoi.... m-am depărtat de poezie, de literatura in general...
Cu pași timizi încep sa citesc, sa ma bucur si sa simt poezia...
Ma însoțiți si voi, cititorii mei ...


Rău de frumuseţe


Nu spun că a fost un noroc
Foto Ion Simion
că te-am născut.
Spun numai că a fost o minune.


Caută să nu mori iubita mea,
Încearcă să nu mori dacă poţi.


Mie mi s-a dus viaţa,
ţie ţi s-a dus norocul.


Nu spun decât atâta,
că noi doi am trăit
pe globul pământesc.


Nichita Stănescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...