joi, 24 mai 2012

Miercurea de folk

OVIDIU SCRIDON & SILVAN STANCEL

Doi oameni minunati, doi artisti, doi menestrei ne-au cantat si incantat miercuri 23 mai la The Stage Bacau.
Pe Ovidiu il stiam de mult, ii ascult adesea unele piese pe net sau in masina. Are caldura, tandrete, iti inspira calm si relaxare. "Si cat te-am iubit", "Mi-e dor", "Femeia" sunt canteva din melodiile pe care le-am fredonat si le fredonez. Si imi place si muzicuta lui Ovidiu, care puncteaza, pe ici pe colo, prin punctele esentiale fiorul poeziei si al melodiei.
De Silvan as fi ipocrit sa spun ca stiam ceva. 
L-am descoperit aseara, si m-a fermecat cu usurinta si placerea cu care canta si incanta. Poseda  tehnica, linie melodica, ritm.
Ce sa va spun. 
A fost o seara deosebita, public mai numeros ca alta data, deosebit de cald, iar Ovidiu si Silvan, au facut un Spectacol de zile mari.
Felicitari si va reasteptam la Bacau !
Pana atunci va recomand cu caldura si paginile web oficiale : www.ovidiuscridon.ro si www.silvanstancel.ro pentru a fi la curent cu activiatea lor.
Multumim Ovidiu ! Multumim Silvan ! A fost minunat... 



















Un comentariu:

  1. Noi multumim pentru cuvintele frumoase, pentru ginduri si aplauze. Seara de la Bacau este surpriza placuta a turneului nostru. Promitem ca vom reveni cu multa bucurie :)
    Pe curind!

    RăspundețiȘtergere

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...