miercuri, 20 iunie 2012

Datul cu parerea - sport national

România sexoasă

Am impresia, şi în curând şi convingerea, că suntem cea mai sexoasă ţară.
Şi vin cu următoarele argumente :
Unii "înţelepţi politicieni" au afirmat că principala noastră marfă de export ar fi femeile frumoase... E un argument.
Al doilea este că, chiar ne place sexul. Şi când fac o aseamenea afirmaţie, o fac referindu-mă la toate formele, şi nu neapărat mă bazez pe statistici, ci mai ales pe faptele concrete.
Ne-o tragem toţi, unii la alţii, din toate poziţiile.
Preşedintele i-o trage Primul ministru, Primul ministru - Presedintelui, puterea - opoziţiei, opoziţia - puterii, coborând mai jos, mai la baza piramidei. Şefu le'o trage sublalternilor la salarii, subalternii la şefi cu interesul pentru muncă, cu chiulul, furtul şi toate celelalte.... O parte din şefi le-o mai trag si subalternelor la propriu, sau şefele subalternilor, ca a început să se poarte şi asta şi la criza care e ... să aud eu că face cineva proces pentru hărţuire sexuală... 
Mergând mai în jos, se găseşte câte un vecin, care le-o trage celorlalţi  declarând un consum de apa mult mai mic, restul fiind pierderi pe reţea (da la intrarea în bloc şi până la etajul IV + dar nu se vede nici o picatură). Apoi copii le-o trag părinţilor, părinţii - copiilor cu promisiuni, cu minciuni, cu câte şi mai câte...
Un alt argument destul de solid, în sprijinul celor afirmate mai sus, este incercarea cu tot dinadinsul a multor femei din România, de a ieşi în evidenţă prin expunerea părţilor sexoase şi atrăgătoare de priviri. Numai că, sunt cazuri când (ca să o comit gramatical) se exagerează exagerat, şi ti se întamplă să vezi exemplare pe strada mare, care nici nu mai ştii dacă sunt puţin îmbrăcate sau mai mult dezbrăcate. Şi ne mai mirăm ca ştirile de la ora 5 se intind până la 6 seara... 
Ne mai întrebăm oare de ce atâtea violuri...
Nu am călătorit mult, sau nu cât mi-aş fi dorit si dori, dar, parcă prin alte părţi ale lumii, nu am văzut chiar aşa, mergându-se pe etalate pe stradă... mai erau unele... dar aveau accent românesc ...
Ce sa mai zici de televiziuni, de reviste, de internet... SEXUL este la putere peste tot. In diferite forme şi moduri, dar este prezent.
Poate am exagerat, poate mi se pare mie, dar totuşi sexul e la putere in Romania ...


P.S. Ninfoman nu sunt .. dar nici abstinent  - asta sigur !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...