marți, 12 iunie 2012

Pentru asta ne nastem...

Sunt momente in viata cand zici ca ai prins pe Dumnezeu de un picior...
Sunt putine momente in viata cand esti FERICIT, cand iti dai seama ca in afara de umbra si matreata,  mai lasi si altceva in urma ta...
Sunt fericit !
Am devenit bunic !
E adevarat, la primul nepotel, dar, cum ma stiu, voi fi fericit si la al 10-lea.... Ca ma cunosc...
E Mihnea, are 2.800 g la nastere si 50 cm. A vazut lumina zilei pe 12.06.2012 la 18:30.
Nu are rost sa ma laud ca e cel mai frumos copil dupa fetele mele...
Sunt un bunic fericit. Si daca o sa ma vedeti cu o lumina in chip de azi inainte, este pentru ca acum... am inca un motiv in plus de a merge mai departe in viata... cineva il va astepta pe bunicu sa ii dea "boboane".
Sa iti fie viata luminata Mihnea ! 
Sa imi dai prilejul sa ma bucur de poznele si reusitele tale !
Multumesc Diana !
Multumesc Cristi !
Va iubesc pe toti trei !

PS. Am fotografii dar... nu vreau sa il fac vedeta din prima zi....

Un comentariu:

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...