luni, 6 august 2012

Ceahlau in prag de sarbatoare

Am facut inca o tura, sus, la sarbatorit de data asta. 
Pentru cine nu stie, Ceahlaul nostru are ziua lui - 6 august (vezi : http://isimion.blogspot.ro/2011/08/ceahlau-la-6-august.html).
Si sunt multe de vazut, multe de auzit, multe de privit.
Am abordat pe un traseu partial nou, de data asta. Si mi-a placut de am revenit a doua zi pe acelasi traseu.
Apoi o coborare pe care am facut-o pe drumul cel mai scurt dar cel mai acoperit de padure.
A fost o iesire pe cinste, voi posta mai multe episoade pe capitole.
Acum - un rezumat - ca sa stiti la ce sa va asteptati
Traseul de urcare a fost clasic : Izv. Muntelui - Lutu Rosu - Izv. Alb - Stanca Dochia - Vulturul lui Traian -(iesire din marcaj) Polita cu Hotarul - Creasta Hotarelor - Cabana Meteo
 Creasta Hotarelor (Castelul - Castelul vrajit)
Festivalul florilor de colt era in plina desfasurare
Apus de soare mirific
Rasarit cu maree alpina
Faimoasa piramida 
Dimineata am refacut o parte din traseu - era lumina mai buna 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...