marți, 11 septembrie 2012

Norvegia X

Traseul pentru luni 27 - marti 28 august
Am traversat luni toata Norvegia - de la nord Stiklestad - Trondheim - Oslo - am luat masa Henning - una din familiile norvegiene ce au fost cu noi - Larvik - cazare la hotel.
Am ajuns la concluzia ca ei, norvegienii au mai multi km de tunel decat avem noi km de autostrada - nu am verificat, dar impresia asta am avut.
In rest, munti, piatra, cred ca tara asta e numai de piatra, pe ici pe colo, teren arabil folosit la maxim, rauri. lacuri, padure, munti.
E o tara frumoasa, chiar extraordinar de frumoasa, una din cele mai frumoase tari ca peisagistica.
Nivelul de trai e foarte ridicat, tara nu e membra UE, este regat.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...