luni, 4 martie 2013

Salina

A fost, ca si alte multe ieșiri, o idee de moment.
Nu sunt omul care sa bat ... la distanta. Nu îmi place sa planific prea mult. Poate imi e teama de insucces... Poate imi e teama, ca planificând  dacă un lucru nu îmi iese ca lumea, sa consider totul un eșec .. De asta nu imi place sa spun de luni ce fac sâmbăta. iar daca ma credeti pe cuvânt, chiar nici nu gandesc de luni. Am căpătat acea înțelepciune as zice - mama ce modest sunt - sa trăiesc ziua de azi și sa îmi fac planuri cel mult pentru maine ... Excepție fac iesirile de doua trei zile, care implica ceva pregătiri. In rest, sâmbăta de la 16 ... vorbim despre unde iesim duminica. Si nu ca ma laud, dar chiar fac, împreună cu cei ce imi sunt dragi, ieșiri interesante. Dovada - numărul de vizitatori de pe blog, ceea ce ma obliga sa nu va dezamagesc...
"Plesnela" de duminica asta a "incoltit" vineri, cand am fost intrebat daca nu merg la Salina Praid. "De ce Praid ?, De ce nu Salina Tg. Ocna si Slanic Moldova ?" 
Si, cum am avut mama in spital, si nu prea am avut nici chef si nici timp de activitati organizatorice, am dat doar cateva telefoane si am rugat pe altii sa se organizeze pana la Tg. Ocna.
A ieșit o duminica frumoasa, cu vizitarea Salinei, cu doua trasee in Slănic Moldova, cu miscare - pentru ca pana la urma asta e important : miscarea in aer liber cu efort.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...