luni, 8 aprilie 2013

Orizont cenzurat

"Ceea ce te farmecă e nesiguranță. Văzute din ceaţă, lucrurile par minunate." Oscar Wilde

Duminica 07 aprilie 2013
Dorința a fost de ieșire  Cum deja ne sta bine - nu știm precis unde plecam, stabilim la Piatra Neamț  In funcție de participanți si vreme, se alege un traseu. De data asta nu am mai ales la "Ursulet" unde mergem, ci in drum spre Chei. L-am luat pe Catalin (fratele) de la Buhusi, si ne-am intalnit cu Titus si Horatiu la "Ursulet". Deci numai baieti, putem aborda un traseu un pic mai dificil. Pe drum am discutat despre variantele de traseu, dar pe măsură ce mergeam, plafonul cobora din ce in ce mai mult. Asa încât am decis : Piatra Sugaului - poate pana ajungem sus se ridica ceata. Nu prea a fost sa fie. Dar a fost mister, mișcare, vreme acceptabila (cu excepția ceții). Oricum, mult mai fain decât sa stai in fata televizorului in casa ..





 Daca nu ai vizibilitate mare, te oprești asupra detaliilor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...