luni, 1 aprilie 2013

Tânjind după primăvară

Cand am fost duminica trecuta pe Highes, am zis toti trei ca e ultima iesire din iarna asta. Uite ca nu a fost sa fie,  si ieri 31 martie a fost tot iesire de iarna. E adevarat, nu am fost numai 3 - ci 9 - e adevarat,. desi a fost mai cald nu a mai fost vremea atât de buna, nu au fost cerul si lumina aceeași ... Dar a fost o iesire frumoasa, cu peisaje deosebite 
Am plecat de la Podul Ungurilor - din imediata apropiere a Gatului Iadului din Chei, am facut o portiune din Cheile Bicajelului, apoi am facut Piatra Surducului - Şaua Piatra Surducului - Poiana Surducel - Căprărie - Piatra Surducel - Poiana Florilor - Şaua Ţifra - Cheile Bicazului 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...