marți, 7 mai 2013

Munticelu tour (1)

In 7 aprilie am incercat impreuna cu Titus, Horatiu si Catalin un tur al Munticelului. Am prins o vreme destul de aiurea, cu o ceata (care am sperat noi -mai sus se va ridica) dar ... nu a fost sa fie (http://isimion.blogspot.ro/2013/04/orizont-cenzurat.html  si .http://isimion.blogspot.ro/2013/04/orizont-cenzurat-2.html
A doua zi de Paste, am hotarat ca ardem caloriile. asa ca am dat adunarea si... ne-am adunat. Initial voiam sa facem Piatra Cherecului - ii va veni randul - ba voiam sa facem jpnctiunea si cu Titus si cativa cercetasi de la Pascani, insa cum minoritatea se supune majoritatii, nu am mers pana la Bechet cu masinile pe motiv de drum rau si am deturnat gașca spre Munticelu. Am mai mofdificat ceva la coborare, ca totul sa fie intersant. 
Vremea a fost excelenta de aceasta data, grupul destul de mare insa si normal si un pic eterogen. Traseul nu este marcat, se urca dupa ureche, dar cand il faci cu vizibilitate redusa (15-30 m) panta ti se pare mai lejera, iar cand ai vizibilitate mai mare, pare un pic mai dificil. 
Una peste alta, cu ceva probleme la urcare, dar cu final fericit, am ajus sus.
Ora 10. Intram in Rezervatia Natural Cheile Sugaului - Munticelu
Incem sa luam in altitudine
Mai admiram un peisaj, mai facem o fotografie ...
In fundal satul Barnatu
In stanga Piatra Bardosului 
Cheile Bicazului cu Piatra Fagetului in stanga Piatra Poienii in mijloc si Muntele Bardos in dreapta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...