luni, 20 mai 2013

Pe Lapoş în sus ...

Sunt multe locuri frumoase in Romania.
Rămân însă la ideea ca zona Cheile Bicazului - Lacu Roşu cu împrejurimile este una din cele mai frumoase, cu un imens potențial peisagistic, încă neexploatat turistic, destul de puţin cunoscut şi virgin încă.
Nu ştiu dacă este de bine sau de rău, pe de o parte ma bucur că nu este străbătut de pantofari, ca nu auzi decât ciripitul pasarelelor, ca simți miros de urs in apropiere si ca aluneci pe excremente de capra neagra, pe de alta parte însă, ma gândesc ca multi străini ar da bani frumoși sa se bucure de asemenea priveliști  si de câștigat am câștiga noi toți, romanii.
Plănuiam sa refac Cheile Laposului inca acum un an, insa spre toamna am intrat putin in ele si, din pacate, din cauza secetei erau uscate. Pentru ca spectaculosul este dat aici de caderile de apa. Ne-am hotarat greu unde sa mergem, Titus ar fi preferat un Ceahlau, fetele voiau o schimbare, si pana la urma am decis : Cheile Laposului. Titus si Lucia au dormit in Saua Tifrei, asa incat eu am luat-o pe Catalina - din Bacau, pe Nadia si Andrei - un pusti ce a facut fata cu brio, pe Dorin - din Piatra si la 8.30 eram deja in ultima parcare din Cheile Bicaz. 
Piatra Altarului 
Intram in Cheile Laposului 
 Perete plin de o specie de muschi 
Caderi de apa
 Socheaza salbaticia locurilor, lipsa poluarii
 Cand natura si apa se joaca ...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...