duminică, 25 august 2013

Prin Cheile Bicazului

Mai aveam ceva zile de concediu, asa ca am dat o fuga in Lacu Rosu joi - vineri, urmand ca sambata si duminica sa merg pe Ceahlau. Nu a iesit asa cum am vrut, pentru ca de data asta vremea nu a prea tinut cu mine. Joi la pranz eram in Lacu Rosu, si dupa ce am cautat cazare ieftina vreo ora, m-am lasat pagupas cand am auzit scorurile. Eram cu masina, aveam cort, aveam sac de dormit, deci .. pe munte si cand vine seara mai vedem...

Piatra Surducel si Piatra Rotunda vazute de pe Drumul Varariilor 
Piatra Altarului - central, Piatra si Saua Bardosului in dreapta

Iesirea din Cheile Bicazului - Serpentinele mici 
Piatra Rotunda vazuta de pe Saua Tifra
Piatra Rotunda in fundal - Piatra Surducel in prim plan 
Valea Bicajelului cu Gropile Ghilcosului si Hasmasul Negru in fundal
Valea Bicajelului
Vedere N-V de pe Peretele Maria cu Piatra Vitos in ultimul plan
Valea Bicazului inainte de intrarea in Chei
Piatra Cupas (stg) si Bardos (dreapta) in fundal, Cusma Laposului si Piatra Altarului

Crucea de pe Piatra Altarului



Serpentina Mare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...