miercuri, 2 octombrie 2013

Pe Jgheabul Cupei

Este un jgheab nu foarte dificil, nici prea usor. Sunt portiuni cu grohotis, iar pamantul este destul de nebatatorit, doar urme de capre ce am vazut. In Fundul Ghedeonului am gasit o preche de bete, le-am fotografiat si le-am luat. Voiam sa postez pe Facebook seara anunt ca le-am gasit. Pe seara insa ... am gasit pierzatorul ... era din grupul nostru
Revenind la jgheab, nu este foarte larg, nu are decat o saritoare finala mai dificila. 
Desi nu este estetic, am pastrat ordinea fotografiilor asa cum a fost ea facuta






 Ochiul lui Dumnezeu 

 Bazorelief ?






 Partea finala
 O privire in urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...