marți, 1 octombrie 2013

Uite Ceahlăul ... nu e Ceahlăul - (1)

Vreme destul de amestecata, lume racita, probleme...
Dar muntele e munte si tare imi e dor de el, in fiecare saptamana 
Din multi la începutul săptămânii, am rămas putini sâmbătă, si jumătate din noi ... răciți, eu eram cel sănătos, Dragoș răcit bocnă...
Dar am plecat, cu o singura tinta : Ceahlău, iar pe drum am ales : urcare Jgheabul Cupei  - el fusese, coborâre - Creasta Hotarelor - eu fusesem.
Vreme de toamna capricioasa : ceata - senin - frunze aramii - zada ingalbenindu-se - scorus rosu de manie - flori de colt tarzii ...







  











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...