miercuri, 13 noiembrie 2013

Dan Grigore

Mi-a fost profesor, mi-a fost mentor, mi-a fost prieten, mi-a fost șef, mi-a fost coleg...
Din păcate ... MI-A FOST !
Prof. Dan Grigore  - 2001 
Sunt oameni de la care ai ce învață in viata, sunt oameni care vor sa te învețe si te ajuta ca sa înveți. 
Profesorul Dan Grigore a fost unul dintre ei.
Fiecare om are parti bune si parti rele, fiecare om are si defecte, insa eu, in general, iau de la oameni calitatile care ii fac deosebiți. Iar Prof. Dan Grigore a fost un om deosebit pentru mine.
Imi aduc aminte cu plăcere de perioada in care am ajutat sub directa îndrumare a lui, la punerea la punct laboratorul de biochimie al Liceului "Vasile Alecsandri" Bacău. Era in anii '80 unul din cele mai dotate laboratoare liceale din tara.
El m-a învățat biochimie, chimie aplicata, analize de laborator, soluții, lucrări de laborator, abilitați practice...
Imi aduc aminte cu plăcere de toate sfaturile părintești pe care mi le-a dat... Imi aduc aminte ca prin mana lui au trecut, cred, peste 50 % din actualii medici ai Bacaului - ce au varste intre 35-50 ani, generatii intregi de farmacisti... 
El mi-a insuflat dragostea de viu, dragostea de biologie. Dur si corect, nu conta ca esti fiu al unui activist de partid sau fiu de țăran, iti punea mereu nota pe care o meritai.
A fost un mare profesor, un mare biolog.
A avut si patimi, si defecte... dar cine este nevinovat sa arunce cu piatra...
Din păcate A FOST
Pentru ca Profesorul Dan Grigore nu mai este. Dupa 3 luni de zile, am aflat ca nu mai este printre noi...
Ne auzeam nu foarte des, dar ne sunam din cand in cand. De doua trei ori pe an ne si vedeam.
S-a stins in 16 august 2013, cand toata lumea era plecata in concedii... 
S-a prăpădit într-un anonimat pe care nu il merita...
Dumnezeu sa il ierte si sa il odihnească in pace !
Condoleanțe tardive familiei !
La dialogul dintre generatii - 1 iulie 2012 - in Cancelaria Colegiului National "V. Alecsandri"  alaturi de prof. Valeriu Bogdanet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...